darknesspowerstudio

Tu możecie dowiedzieć się o nas wszystkiego


#1 2013-06-22 00:02:06

mkucinski1

Administrator

Zarejestrowany: 2012-06-10
Posty: 60
Punktów :   

Aulaler, Władca Elfów - historia cz. II

Kiedy już dotarł do klasztoru, przywitał go Nowicjusz Ognia.
- Witaj, Synu Innosa! Jestem Baal Savor, to znaczy Savor.
- Kim jesteś?
- Jestem Nowicjuszem Ognia. Kiedyś wierzyłem w Śniącego. Byłem jego Nowicjuszem w Kolonii Karnej.
- Co się stało, że jesteś teraz sługą Innosa?
- Sam bóg objawił mi się i pokazał mi kim jest Śniący. To demon, który rozkazuje orkom! Obrzydlistwo! Miał głowę Beliara, sam widziałem. Kiedy mnie uniewinniono, wyruszyłem do klasztoru po rozgrzeszenie. Wyrzekłem się Śniącego i tytułu Baal.
- Skąd ten tytuł?
- Tytuł ten jest nadawy guru i nowicjuszom zmierzających na ścieżkę guru. Tylko ci Wybrani przez Y'Beriona, naszego mistrza mogą nosić ten tytuł. Guru noszą tytuł Baal, a Strażnicy Świątynni, Cor.
- A ty byłeś na ścieżce guru?
- Chce o tym zapomnieć. Najbardziej wpieniał mnie ten alchemik, Cor Kalom. Jest prawą ręką guru, a nosi tytuł Cor. Jestem zdziwiony, mój chłopcze! Opowiedziałem mu o wizji z Innosem i Śniącym. Ale ten stary dziad nie chciał mnie słuchać! Kiedyś podkradłem się do niego w nocy i chciałem poderżnąć mu gardło, ale jego ochroniarz mnie zobaczył. Wyrzucili mnie z obozu, a ja zamieszkałem koło bagien, unikając tego piekła. Jak będziesz w kolonii dołącz do Nowego Obozu, bo jest najlepiej!
- Dziękuje za radę!
- Nie ma za co! Jak tam będziesz, pytaj o Laresa i powiedz, że Baal Savor cię przysłał.
- Miałeś tam kumpli?
- Tak! Nazywał się Lester. Pali duuużo ziela. Mam wtyki w Starym i Nowym Obozie. Stary to mój stary przyjaciel, Diego, a Nowy to Gorn i Lares.
- Skąd ich znasz?
- Heh... Podczas sprzedaży ziela można sobie porozmawiać.
- Spoko! Dasz mi klucz do klasztoru?
- Nie mogę tego zrobić! Wstęp mają tylko nowicjusze, magowie i paladyni.
- Mam list polecający od lorda Petrusa.
- Petrus nie jest lordem!