Oto pierwsza i początkowa gildia, czyli podstawa: NIEWOLNICY!
1. Farmer - zostałeś skazany na prace u Orków. Twoim podstawowym zadaniem jest pracować na pobliskich farmach. Nie przejmuj się, najemnicy cię wyprostują (w końcu to ich zadanie, za to im płacą). 2. Niewolnik - Orkowie myślą co z tobą zrobić. Chwilowo masz obowiązek pomagać reszcie kolegów w pracach. 3. Kopacz - najgorsza fucha. Wysłano cię do pobliskiej kopalni (albo świątyni), by wydobywać minerały (lub artefakty). Prędzej wolałbyś umrzeć, niż kopać skały. 4. Myśliwy - Orkowie chyba nie chcą cię widzieć w mieście, więc wysłano cię do pobliskiego myśliwego, byś nauczył się polować. Niestety nie jesteś zbyt doświadczony, dlatego zostajesz z tyłu i przyglądasz się swojemu mistrzowi.
To tyle klas Niewolników. Jeśli macie jakieś pomysły na klasy lub gildie, napiszcie komentarz pod spodem. Jeśli macie bujną wyobraźnie to zapraszam do pisania! KLAWIATURY W DŁOŃ :)
|